AustNode IRC Quotes Database


#123 (+|-) (Rated: 5)
[November 06, 2020 09:41:09 pm] <BorkO> Back
[November 06, 2020 09:41:28 pm] <Just_Pax> WB BorkO
[November 06, 2020 09:41:31 pm] <Sunbeam> wb Bork with an O
[November 06, 2020 09:41:32 pm] <BorkO> Thnx
[November 06, 2020 09:41:35 pm] <BorkO> :p
[November 06, 2020 09:41:38 pm] <Just_Pax> \o/ :D
[November 06, 2020 09:41:43 pm] <BorkO> This is mobile bork
[November 06, 2020 09:41:53 pm] <BorkO> Currently on an electric recliner ^^
[November 06, 2020 09:42:04 pm] <Just_Pax> Hello, mobile bork :)
[November 06, 2020 09:42:14 pm] <BorkO> Possibly one of my favourite things
[November 06, 2020 09:42:17 pm] <Sunbeam> hi there mobile BorkO :)
[November 06, 2020 09:42:54 pm] <Just_Pax> This is mobile bork.... how may i direct your call? ;)


#122 (+|-) (Rated: 4)
[October 30, 2020 02:14:50 pm] <TheAstro30> wow, 2 and a half glasses of rum earlier this morning turned my shit black
[October 30, 2020 02:14:50 pm] <Just_Pax> does it usually do that?
[October 30, 2020 02:14:50 pm] <Just_Pax> better that and not green vodka cruisers, yeah?
[October 30, 2020 02:14:50 pm] <Just_Pax> cause green poo's are just outright strange


#121 (+|-) (Rated: 0)
[October 27, 2020 06:57:08 pm] <^bozojim> back
[October 27, 2020 06:57:35 pm] <TheAstro30> wb
[October 27, 2020 06:57:38 pm] <^bozojim> ty
[October 27, 2020 06:57:41 pm] <TheAstro30> yw
[October 27, 2020 06:57:42 pm] <kramer> Retail re open in Melbourne tomorrow
[October 27, 2020 06:57:45 pm] <Just_Pax> je voudrais une encounteur sexuale avec jemma jamison
[October 27, 2020 06:57:47 pm] <TheAstro30> $2 please
[October 27, 2020 06:57:51 pm] <^bozojim> lol
[October 27, 2020 06:58:01 pm] <TheAstro30> i get paid to welcome people back
[October 27, 2020 06:58:11 pm] <^bozojim> no one told me
[October 27, 2020 06:58:15 pm] <Just_Pax> cool :)
[October 27, 2020 06:58:24 pm] <TheAstro30> i just did?
[October 27, 2020 06:58:43 pm] <Rain> lol


#120 (+|-) (Rated: 0)
[October 27, 2020 12:41:41 am] <^bozojim> ok I have just ordered the teddy kit
[October 27, 2020 12:42:06 am] <TheAstro30> awww
[October 27, 2020 12:42:17 am] <^bozojim> he is caled arthur
[October 27, 2020 12:42:18 am] <TheAstro30> is that a sex thing or a normal teddy?
[October 27, 2020 12:42:22 am] <^bozojim> is a 40cm one
[October 27, 2020 12:42:27 am] <^bozojim> normal teddy bear
[October 27, 2020 12:42:30 am] <TheAstro30> a normal, k
[October 27, 2020 12:42:46 am] <TheAstro30> wait, arthur?
[October 27, 2020 12:42:51 am] <^bozojim> yes
[October 27, 2020 12:43:07 am] <TheAstro30> hmm
[October 27, 2020 12:43:35 am] <^bozojim> https://teddysbits.com.au/product/arthur/
[October 27, 2020 12:44:08 am] <TheAstro30> oh, nice
[October 27, 2020 12:44:16 am] <TheAstro30> so he has um
[October 27, 2020 12:44:23 am] <^bozojim> and I will dress him
[October 27, 2020 12:44:30 am] <^bozojim> as an old fashioned gentleman


#119 (+|-) (Rated: 1)
[September 07, 2020 03:22:24 pm] <Just_Pax> i is drinking more coffee ;)
[September 07, 2020 03:24:48 pm] <Rain> good man
[September 07, 2020 03:24:56 pm] <Rain> that keep ur up for many hrs
[September 07, 2020 03:25:12 pm] <Just_Pax> that's the plan, man ;)
[September 07, 2020 03:26:09 pm] <Just_Pax> caffeine makes an extremely good laxative too, i have found :P
[September 07, 2020 03:30:16 pm] <Just_Pax> it'll give ya the squirtles if your not careful ;)
[September 07, 2020 03:33:51 pm] <Rain> lol
[September 07, 2020 03:33:56 pm] <Rain> hahah


#118 (+|-) (Rated: 4)
[August 08, 2020 08:02:10 pm] <Astro> i have a big dick
[August 08, 2020 08:02:21 pm] <Rain> u want a gold star?
[August 08, 2020 08:02:22 pm] <Rain> lol
[August 08, 2020 08:02:27 pm] <Astro> yes please
[August 08, 2020 08:03:45 pm] * bork hands astro a fleshlight. May the force be with you
[August 08, 2020 08:04:00 pm] * Astro stick it up your ass
[August 08, 2020 08:04:32 pm] * bork shines it at astro
[August 08, 2020 08:04:55 pm] * Astro reflects in a mirror back at bork
[August 08, 2020 08:05:23 pm] * bork dies of horror.
[August 08, 2020 08:05:31 pm] <Astro> cool
[August 08, 2020 08:05:53 pm] * Astro takes pictures and uploads them to snapchat
[August 08, 2020 08:06:25 pm] * bork ghost haunts astro
[August 08, 2020 08:06:40 pm] * Astro doesn't believe in ghost
[August 08, 2020 08:06:42 pm] <Astro> :P


#117 (+|-) (Rated: 0)
[July 31, 2020 09:50:02 pm] <Rain> ^ 40gb connection bork
[July 31, 2020 09:50:03 pm] <Rain> go crazy
[July 31, 2020 09:50:04 pm] <Rain> ;p
[July 31, 2020 09:50:06 pm] <Rain> cat 8
[July 31, 2020 09:50:08 pm] <Rain> xD
[July 31, 2020 09:50:20 pm] <bork> O.o dafuq
[July 31, 2020 09:50:27 pm] <helly> no shit hey
[July 31, 2020 09:50:30 pm] <helly> that is crazy
[July 31, 2020 09:50:33 pm] <bork> That's godamn mental
[July 31, 2020 09:50:43 pm] * Rain laughs @ bork's shocked face hahaha
[July 31, 2020 09:50:54 pm] <Rain> where da fuck u been hiding bork ;p
[July 31, 2020 09:51:11 pm] <Rain> waiting for cat 9 to come out at higher speeds prob in next few yrs lol
[July 31, 2020 09:51:12 pm] <Rain> xD
[July 31, 2020 09:51:51 pm] <bork> Dude that's 5gbytes/s of throughput....


#116 (+|-) (Rated: 2)
[July 30, 2020 09:46:23 pm] <bork> Damn when did 10gb Ethernet rock up? And cat7
[July 30, 2020 09:46:43 pm] <Just_Pax> While you were sleeping ;)
[July 30, 2020 09:47:18 pm] <bork> That's nuts. I remember being stuck on the old 10mbit coax token ring network back in school.....
[July 30, 2020 09:47:22 pm] <bork> Lol
[July 30, 2020 09:47:31 pm] <Just_Pax> no doubt it's been used in commerce for awhile, but not domestically
[July 30, 2020 09:47:53 pm] <Just_Pax> hehe
[July 30, 2020 09:48:48 pm] <Just_Pax> LAN parties back in the old days
[July 30, 2020 09:49:39 pm] <bork> True. Big business gets the goods first.


#115 (+|-) (Rated: 2)
[July 28, 2020 02:03:42 am] <Rain> woahhhh
[July 28, 2020 02:03:46 am] <Rain> its pissing outsideeee
[July 28, 2020 02:03:52 am] <Rain> splash splash
[July 28, 2020 02:04:02 am] <^bozoJim> it is a pea soup fog out
[July 28, 2020 02:04:27 am] <Rain> sounds like a drunk bogan using a water cannon outside
[July 28, 2020 02:04:35 am] <Rain> strong winds like astros farts
[July 28, 2020 02:04:39 am] <Rain> damn
[July 28, 2020 02:04:40 am] <^bozoJim> lol
[July 28, 2020 02:05:15 am] <Rain> why tassie always cold lol
[July 28, 2020 02:05:25 am] <^bozoJim> as we are halfway to Antartica
[July 28, 2020 02:05:32 am] <Rain> ohh
[July 28, 2020 02:05:41 am] * Rain pushs tassie bit further out ;p
[July 28, 2020 02:05:55 am] <^bozoJim> lol
[July 28, 2020 02:06:05 am] <Rain> now u could reach -5c
[July 28, 2020 02:06:17 am] <^bozoJim> hook Astro up to a power plant
[July 28, 2020 02:06:21 am] <Rain> erm that cant be right
[July 28, 2020 02:06:23 am] <Rain> lmao
[July 28, 2020 02:06:28 am] <^bozoJim> free gas to drive turbines
[July 28, 2020 02:06:31 am] <Rain> hahahah
[July 28, 2020 02:06:45 am] <Rain> yeah would save so much on power


#114 (+|-) (Rated: 3)
[July 15, 2020 03:18:59 pm] <bork> Aaaaaaaafternoon
[July 15, 2020 03:19:06 pm] <Rain> hey tork the bork xD
[July 15, 2020 03:19:16 pm] <bork> ^^ yeah!
[July 15, 2020 03:19:38 pm] <Just_Pax> bork man ;)
[July 15, 2020 03:19:41 pm] * bork has been cleared by the doc
[July 15, 2020 03:19:47 pm] <Rain> great news
[July 15, 2020 03:19:50 pm] <Just_Pax> ooooh :)
[July 15, 2020 03:19:54 pm] <bork> No serious probs. They want to look in my gi
[July 15, 2020 03:19:55 pm] * Rain gives bork some beers
[July 15, 2020 03:19:56 pm] <Just_Pax> sweet :)
[July 15, 2020 03:19:58 pm] <bork> Tum though
[July 15, 2020 03:20:03 pm] <bork> Endoscope soon
[July 15, 2020 03:20:12 pm] <Rain> is that where they shove a cam up ur butt bork?
[July 15, 2020 03:20:22 pm] <Just_Pax> no rain :P
[July 15, 2020 03:20:31 pm] <Just_Pax> that's a colonoscopy


#113 (+|-) (Rated: 2)
[July 10, 2020 06:35:13 am] * SmellyAnus farts
[July 10, 2020 06:37:14 am] <Rain> with ur stench i doubt the wuhan virus could surivie in ur zone xD
[July 10, 2020 06:37:40 am] <Rain> instant spray and murdered gone
[July 10, 2020 06:38:33 am] <SmellyAnus> lol
[July 10, 2020 06:38:46 am] * SmellyAnus farts again
[July 10, 2020 06:38:49 am] <SmellyAnus> x_x
[July 10, 2020 06:42:39 am] * Rain holds a sermon on the pub floor ....
[July 10, 2020 06:45:14 am] <Rain> dearly beloved fartasses, SmellyAnus was a gassy person who farted majority of his life, in his final moments of anti-stench freedom, he enjoyed IRC and making youtube videos, in his final moments he went to maccas came back farted and passed away
[July 10, 2020 06:45:23 am] <SmellyAnus> lol
[July 10, 2020 06:45:47 am] <Rain> may he be remembered as gassy gus :)
[July 10, 2020 06:45:52 am] <Rain> the end
[July 10, 2020 06:45:54 am] <Rain> xD


#112 (+|-) (Rated: 3)
[June 28, 2020 03:48:54 pm] <Moose> 1AM. Perfect time to make mac and cheese.
[June 28, 2020 03:49:28 pm] <Just_Pax> acid and cheese ;)
[June 28, 2020 03:49:49 pm] <Just_Pax> trippin' while you're dippin ;)
[June 28, 2020 03:50:06 pm] <Moose> No. Just no.
[June 28, 2020 03:50:45 pm] <Just_Pax> fondue kit on an acid trip ;)
[June 28, 2020 03:51:04 pm] <Janet> I'd be in a lot of trouble if I was allergic to semen.
[June 28, 2020 03:51:25 pm] <Just_Pax> dont spill it on your lap or it'll go splat


#111 (+|-) (Rated: 2)
[June 28, 2020 03:38:31 pm] <TheAstro30> how was that 19 seconds
[June 28, 2020 03:38:35 pm] <TheAstro30> it only just appeared
[June 28, 2020 03:38:36 pm] <TheAstro30> ?
[June 28, 2020 03:39:37 pm] <Just_Pax> my scrotal cyst?
[June 28, 2020 03:39:41 pm] <Just_Pax> ;)
[June 28, 2020 03:39:45 pm] <TheAstro30> the duck...
[June 28, 2020 03:39:49 pm] <Just_Pax> oh.
[June 28, 2020 03:39:54 pm] <TheAstro30> i don't want to really know about your scrotum
[June 28, 2020 03:40:04 pm] <Just_Pax> they're fun to pop :)
[June 28, 2020 03:40:10 pm] <TheAstro30> ...
[June 28, 2020 03:40:17 pm] <TheAstro30> i hope you're talking about the ducks
[June 28, 2020 03:40:39 pm] <Just_Pax> if it helps you sleep any better at night, then yes ;)
[June 28, 2020 03:40:47 pm] <Just_Pax> but no. :P
[June 28, 2020 03:40:58 pm] <TheAstro30> ok...your scrotum aside
[June 28, 2020 03:41:17 pm] <Just_Pax> which way? left or right?
[June 28, 2020 03:41:28 pm] <TheAstro30> whatever floats your boat
[June 28, 2020 03:41:44 pm] <Just_Pax> i'd rather you not touch my scrotum.....
[June 28, 2020 03:41:57 pm] <TheAstro30> i don't WANT to touch your scrotum
[June 28, 2020 03:42:13 pm] <Just_Pax> yes, yes, very well then....
[June 28, 2020 03:42:31 pm] <Just_Pax> my birds need feeding ;)
[June 28, 2020 03:42:49 pm] <TheAstro30> dun dun dun da da dun dun dun da da MY SCROTUM!
[June 28, 2020 03:46:44 pm] <Just_Pax> Myyyyyyy Carona!


#110 (+|-) (Rated: 4)
[June 23, 2020 07:15:01 pm] <TimeShift> Users who spent more than 1 hour    on #austnode are: Midget
[June 23, 2020 07:15:17 pm] <Midget> YAY
[June 23, 2020 07:15:28 pm] <Midget> im a weiner
[June 23, 2020 07:15:36 pm] <Just_Pax> CONGRATULATIONS!
[June 23, 2020 07:15:42 pm] <TheAstro30> im a hotdog bun
[June 23, 2020 07:16:18 pm] <Midget> do we have sauce?
[June 23, 2020 07:17:16 pm] <Just_Pax> I'm the sauce ;)
[June 23, 2020 07:17:19 pm] <Rain> lmao


#109 (+|-) (Rated: 2)
<Revolver> ahoy fuckers Laughing Out Loud
<Just_Pax> Hey revolver, wanna be my anchor man?
<Revolver> errrm wat for
<Just_Pax> so i can throw you overboard ;)
<Revolver> Laughing Out Loud


#108 (+|-) (Rated: 1)
<TheAstro30> unsolved penises
<Just_Pax> lol, is the like unsolved mysteries?
* Just_Pax cues spooky music.
<Just_Pax> *That
<Just_Pax> That show used to scare the shit out of me as a kid :P
<TheAstro30> pax, yes lol
<TheAstro30> binge watching old series on yt with robert stack
<Just_Pax> ;P
<Just_Pax> he was bad ass ;)
<TheAstro30> ok, that walk has made me need to sit on the loo
<Just_Pax> i had the squirts today
<Just_Pax> i take lipitor, anitcholesterol drug. Makes me shit an oil slick.
<Just_Pax> on top of the water.
<TheAstro30> LOL
<Just_Pax> yeah, hehe


#107 (+|-) (Rated: -1)
<Kayla> i went a mowed in the middle of the day cause weather app said it was going to rain at 1pm
<Kayla> it fucking lied!
<mozza> lmao
* Rain cuts Mozza's fingernails
<^bozoJim> well it is winter here on the wild wet west coast
<mozza> no way
<mozza> i put a gel coating over them so they are always long :)
<Rain> every nail u cut mozza ill grant u +100xp bonus for quackers :P
<mozza> like i give a frig rain :P
<Kayla> haha
<Rain> to make it sweater ill make it +1000xp per nail cut ;p
<mozza> nope
<mozza> well i could then just make them long again
<helly> offer her one of your hundreds of toilet paper rolls rain?
<Rain> rofl helly
<Rain> sure why not
<Rain> ;p
<mozza> i did the nail course years ago :P
<mozza> i have toilet paper
<mozza> i dont hoard though
<mozza> i buy as i need it
<^bozoJim> same
<mozza> good
<mozza> now the weather is realyl nice hey
<helly> ours is lasting heaps longer these days with Kayla putting in effort
<mozza> lmao
<helly> she no longer spins the roll like she is spinning the wheel of fortune wheel
<Kayla> oi!
<mozza> omg lmao helly
<mozza> funnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnny
<mozza> SA!
<Kayla> though, we have been using much less :P
<mozza> we have too
<Rain> lol helly
<Kayla> it's much easier for girls, to be able to use lots
<Rain> good on ya kayla for putting in effort :)
<Rain> lol it is?
<Rain> just how much do ya need
<Kayla> yes, because you never want it to soak through
<mozza> hahaha
<mozza> well if u dont use enough then the nails pokes through
<Kayla> well we were only allowed to buy two, not enough for four people
<mozza> i got a pack of 24
<helly> well one for me and one for one of you three
<helly> fight it out amongst yourselves
<mozza> hahah
<Rain> haha
<Kayla> charming
<mozza> isnt he
<mozza> NOT!!!


#106 (+|-) (Rated: 2)
<Kayla> oa
<mozza> of bugga it
<mozza> oh
<mozza> see i give up tyoing
<mozza> shit
<helly> cut your fucking fingernails mozz!
<helly> lol
<mozza> NOOOO
<Kayla> lol
<mozza> never ever
<helly> it'll give you +100 typing skills
<mozza> or ever
<mozza> pfft stuff typing
<Kayla> how long are they now moz?
<mozza> ummm
<mozza> bout -------- thing long
<mozza> this
<mozza> actually longer
<mozza> loll
<Kayla> haha no wonder you can't type
<^bozoJim> lol
<mozza> ffs
<Kayla> or do you use the tips to type??
<Rain> lol
<mozza> they slip off the keys
<mozza> i have to use the tips of my nails
<mozza> and they slip[ and slide all over
<mozza> if i use finfers they hit the keys above
<Kayla> yeh


#105 (+|-) (Rated: 2)
*** March 15 2020 *** Covid-19 Talks (Gotta have a bit of laughter during this depressing crisis)

<Rain> The conversation at Scomo's office right now or tomorrow morning will be something like this :
<Rain> Greg Hunt : All my advisers are telling me you should immediately order to shut the schools, colleges and ban ALL incoming international flights. We can keep the pharmacies, super markets open. Public transport will be running for now.
<Rain> Scomo : I can't do that. No such decision has been made by Trump or Jacinda.
<Rain> Brendan Murphy : We can very quickly be heading towards Italy like situation if we don't act now.
<Rain> Scomo : But I can't make such decision right now. Trump hasn't told me anything like that and Jacinda still seem to be angry about we deporting their citizens back to NZ for petty crimes.
<Rain> Kevin Rudd (snooping from window) : We need to shutdown like the chinese did. If you want I can speak to highest authorities in the communist party in mandarin and get their detention experts to advise on how to implement that here. You will not need any translator as I am fluent all chinese languages.
<Rain> Scomo : But I want to wait and see what Trump says tomorrow. He is busy with elections right now and not picking my phone.
<Rain> Dutton (via skype video) : Shut the damn schools and international traffic now or else I am going to make sure you'll have the same fate as Turnbull and Abott!!!


#104 (+|-) (Rated: 2)
<Janet> please buy my candies or my little brother will go insane
* helly wants to see Janets candies
* Janet wants to helly back with a men
<helly> lol wtf


#103 (+|-) (Rated: 1)
<+Quackers> -._,.-°`'°-._,.-°`'° /_^{   QWAAACK
<+Quackers> The duck escapes.     ·°'`'°-.,¸¸.·°'`
<+Just_Pax> *My fuck escapes.*
<+Just_Pax> Darnit.....
<+Just_Pax> There goes my Live action!
<+Just_Pax> yiyiyiyiyiyiyiyiyiyi!!!!
<+Quackers> -.,,.-°''°-.,,.-°''° \_O{   QWACK
* +Just_Pax makes the turtleman action sound
<+Quackers> The duck escapes.     ·°'`'°-.,¸¸.·°'`
<Just_Pax> ;)


#102 (+|-) (Rated: 2)
<Rain> you know what they say when you run out of toilet paper "be a man use your hand"
<StudMuffin> lol
<Rain> hehe


#101 (+|-) (Rated: 3)
<Moose> I'm terrified of making lefts cause NJ doesnt have left turns. Everyone is routed through the right lanes. Here they have lefts with dedicated turn lanes and lights.
<Moose> I end up making 3 rights cause I dont trust the left hand turn lights. >.>
<PugMug> I hate that... and if you're not careful.. you'll circle a mall
<Moose> Lmao it's cute you think we have malls here
<PugMug> in NJ
<Moose> Ah yeah. Theres one every 5 feet.
<Moose> Born and raised there
<Moose> Been to almost every mall in the state.
<PugMug> I've been to NJ... hated it.. I swear when they were making the road.. they tossed some noodles on the floor and said.. that'll do
<Moose> Lmao
<Rain> <PugMug> I've been to NJ... hated it.. I swear when they were making the road.. they tossed some noodles on the floor and said.. that'll do <--should have offered some weed that'll make them do a better job ;p
<PugMug> lol


#100 (+|-) (Rated: 0)
<helly> Q. why did the sperm cross the road
<helly> A. Because TheAstro30 put the wrong sock on this morning


#99 (+|-) (Rated: -1)
<helly> * TheAstro30 instigates a cock fight with helly <- haha pass
<TheAstro30> no choice
<TheAstro30> I already cock slapped you
<hailstorm> lol
<helly> It must be small, I didn't even notice!
<helly> :P
<Rain> rofl them cock sword fighting words helly
<TheAstro30> mt 12" cock is not small
<helly> I think you missed the decimal point 1.2"
<helly> haha
<Rain> LOL
<TheAstro30> fk u
<helly> :D


#98 (+|-) (Rated: 0)
<StudMuffin> the rain is coming down harder now.
<TheAstro30> well tell him to fuck off
<Rain> rofl


#97 (+|-) (Rated: 1)
<Rain> we should execute toilet paper hoarders  would increase the average IQ a bit too I suspect  a smarter australia
<Rain> Make Australia Clever Again!
<Rain> Dob in a hoarder today!
<Rain> that's scomos next election slogon
<Rain> ;p
<Just_Pax> He's probably one of them :P


#96 (+|-) (Rated: 1)
<Rain> The generation that lived through the Great Depression was stereotyped as being thrifty and careful with money.
<Rain> Our generation will be known for having a great affinity for the collection of toilet paper and baked beans.
<Rain> xD


#95 (+|-) (Rated: 2)
<Rain> How would you market Corona Beer right now? Answer: Package it with a free mask :P
<helly> lol


#94 (+|-) (Rated: 0)
* Just_Pax (Just_Pax@9C46B3B6.8D3E03CE.73B7B8F5.IP) has joined #AustNode
* ChanControl sets mode: +v Just_Pax
* Just_Pax anounces his presence by letting one rip. *PAAAARP!*
<Moose> I give it a 4.
<Just_Pax> As corresponding to the number of letters "A" in the ParP?
* Just_Pax tries again.....
<Just_Pax> *PAAAAAAAAAARP!*
<Moose> I give it a 5.


#93 (+|-) (Rated: -1)
***** Women chat has taken place ***** - No Men Allowed!

<PugMug> MrD has a girls name.. which is fine.. I don't mind looking like a lesbian.. MrD is more of a lesbian than I am anyway
<Kayla> hahahaha
<Kayla> i quite like some of the male names that they've started using as female names
<mozza> kayla :)))) hi PugMug
<helly> I've always identified with lesbians, I love titties
<mozza> hey helly
<Kayla> mozzzzzzzzzzzza!
<PugMug> hi mozza
<helly> haha
<helly> hey moz
<Kayla> ffs helly
<mozza> anyone else hiding there
<mozza> how are u kayla ?
<Just_Pax> yeah, me.
<PugMug> MrD swears I'm a boobysexual
<mozza> lol
<Kayla> lol
<mozza> MrD ?
<helly> haha PugMug
<Kayla> am alright thanks moz, you?
<mozza> great thanks :)
<PugMug> my husband of 33 yrs.. .lol
<mozza> ohhhhh
* Kayla has a sore eye
<mozza> time to get rid of him ?
<mozza> whats up with your eye ?
<Kayla> i told her it was time to trade in moz
<mozza> lmao
<Kayla> oh just some "inflamation" in the oil duct of my stupid eye lid apparently
<mozza> hmmm hope it gets better soon then
<Kayla> apparently not lol, it will likely take weeks
<mozza> ohhh bugga that
<Kayla> so, prepare for me to sook about my eye for a while :P
<mozza> awe
<mozza> we will ignore :)
<Kayla> :o
<mozza> lolol
<mozza> :O


#92 (+|-) (Rated: 2)
<mozza> wow this southerly is really blowing up
<TheAstro30> now
<TheAstro30> i need a pee
<TheAstro30> fml
<TheAstro30> don't wanna get up
<mozza> too much info
<TheAstro30> can someone help me?
<mozza> nope
<TheAstro30> i need a rubber hose
<TheAstro30> about 1" in diameter
<mozza> asif anyone hekp u pee
<TheAstro30> so I can run it out the window
<mozza> calla  nurse :p
<TheAstro30> well
<TheAstro30> you could always pee for me
<mozza> nope this monitor is air safe and liquid safe so im safe :P~~~~~~
<TheAstro30> or I might just sit here and piss my pants...
<mozza> you could do that :)
<TheAstro30> i need a smoke anyway so I'll kill 2 birds with one big ass stone
<TheAstro30> oh wait
<mozza> ha ha ha
<mozza> no no no goooo
<TheAstro30> those empty long neck bottles on the floor...
<mozza> ewwww
<mozza> think ill go play with ym horses
<TheAstro30> im kidding fuck
<mozza> my name is mozza :P
<TheAstro30> you dont respond to "fuck"? coz you just did...
<mozza> nope
<TheAstro30> k brb
<mozza> just thought u dodnt know my name
<mozza> was being helpful
<mozza> now go pee and smoke


#91 (+|-) (Rated: 1)
<Moose> bleh need to rewrite this algorithm.
<helly> the only algorithm I know is pie
<helly> 1 beef and cheese pie = happy helly


#90 (+|-) (Rated: 1)
<Moose> bleh need to rewrite this algorithm.
<helly> the only algorithm I know is pie
<helly> 1 beef and cheese pie = happy helly


#89 (+|-) (Rated: 2)
<Just_Pax> Ugh, still not cold enough
<Just_Pax> i like mine frosty cold
<Just_Pax> you know how you get cola so cold, that when you open it up and it starts freezing and turns into a slush puppy?
<Just_Pax> then you have to squeeze it out into a glass and it looks like the bottle is taking a shit?
<helly> lmfao I never get that


#88 (+|-) (Rated: 2)
* Just_Pax pokes rain, repeatedly......
<Just_Pax> In the ribs ;)
* Rain kicks just_pax in the balls
* PugMug *pokes* Rain
* Rain gets poked
* Just_Pax pokes rain, repeatedly......
<Just_Pax> Again ;)
* Rain kicks just_pax in the ballz again
<Rain> ;]
<Just_Pax> hmmmmmmmm
<Just_Pax> ow.
<Just_Pax> This is not working......
* Just_Pax gets rain drunk ;)
<Rain> no thanks :)
* Just_Pax ties Rain's leg's together
* Just_Pax soaks a rag in diethyl ether
* Just_Pax smothers rains face in it ;)
<Just_Pax> hahahahahaha
* Just_Pax watches as rain passes out.
* Just_Pax pokes rain ;)
<Just_Pax> now there's one for the IRC quote book ;) How do i post it?
<Just_Pax> :P


#87 (+|-) (Rated: 3)
<Rain> im gonna take a quick shower shortly
<Rain> i need a good wash xD
<Rain> armpits are yelling out to me washhhhh meeeee
<Just_Pax> yeah, my groin is starting to get a bit smelly, too ;)
<Rain> lol
<Rain> funny pax
<Just_Pax> when it starts to smell like an unkempt fish market, means it's time to have a shower ;)
<Just_Pax> You know i am :)
<Rain> lol a fish market
<Rain> :o
<Just_Pax> not a clean one
* helly gags
<Just_Pax> an unkempt one :P
<Just_Pax> yeah, hehe
<Rain> lol look what u did to helly lol
<Just_Pax> yeah, i stole his ducky ;)
* Just_Pax is now known as Scotchy_McScotchFace
* Scotchy_McScotchFace is now known as Scrathy_McCrotchFace
* Scrathy_McCrotchFace is now known as Scratchy_McCrotchFace
* Scrathy_McCrotchFace is now known as Scratchy_McCrotchFace
<Scratchy_McCrotchFace> seems to be a rather fitting nick right now :)
<Rain> rofl


#86 (+|-) (Rated: -2)
<Kayla> i woke up in the middle of the night last night, cause i heard my dumb dog's nails tippy tapping on the tiles
<Kayla> i'm like, ffs i bet she's pissed/shit on the floor again
<Kayla> made myself get up to find it to clean it, hoping like hell i don't stand in it before i see it (no glasses, blind as bat)
<Rain> ur dogs being a pain again kayla
<Kayla> NO shit or piss anywhere to be found
<Kayla> must have just been hunting scraps in the kitchen
<Rain> how come hellys dog never does nuffin ;p
<Rain> his a good boy aye
<helly> he's the goodest boy!
<Kayla> no no, helly's dog had explosive diahorria in the ensuite
<helly> one time in his life
<helly> your dog does it because she is a cunt
<TheAstro30> LOL
<helly> spiteful shits on the floor
<Just_Pax> at least he was trying for the right place ;)
<Kayla> but that one time, was worse than all the normal old solid shits my dog has taken on the tiles
<helly> that's not fair, he was not a well boy


#85 (+|-) (Rated: 2)
<@Just_Pax> so what do you do for a crust, Stud?
<@StudMuffin> crust?
<@Just_Pax> yeah, aussie slang.... means: What do you do for a living?
<@StudMuffin> i'm a retired master electrician. i'm qualified to remove your shorts. lol
<@Just_Pax> I think i'll just call you Stu from now on, either that or stewie ;)
<@StudMuffin> lol


#84 (+|-) (Rated: 6)
* PugMug is wishing puggy would lay the fuck down on my lap instead of playing "lets stab mommy with these 80 kg toes and see how many bruises I can make"
<Just_Pax> feed him a hash cookie ;)
<PugMug> I don't have any to give her
<Just_Pax> bugger
<Just_Pax> hmmmmm
<Just_Pax> has puggy got her / his claw/toenails trimmed?
<PugMug> yes.. she just pushes really hard down on my legs.. it's her paw pads that do it


#83 (+|-) (Rated: 3)
<Just_Pax> A TOAD JUST JUMPED ON MY FOOT!
<^bozoJim> aww
<^bozoJim> croaked it?
<Just_Pax> nah :)
<Just_Pax> weird, it came up stairs
<^bozoJim> cane toad?
<Just_Pax> jumped on my foot and jumped off again
<Just_Pax> yep
<^bozoJim> yikes
<Just_Pax> yeah, scared me a bit, too!
<Just_Pax> Me to the cane toad : Errm, you're not supposed to do that to my foot unannounced
<Just_Pax> CaneToad : FU ;)
<Rain> lol pax


#82 (+|-) (Rated: 2)
<Just_Pax> sounds like a lovely day all round :)
<helly> yeah it was not bad  
<Just_Pax> i'm still on the scotch lolol
<^bozoJim> i have dihydrongen oxide
<Just_Pax> yes, H20 you silly bastard ;)
<^bozoJim> lol
<Just_Pax> don't try and scare us like that!
<Just_Pax> DiHydrogen Peroxide sounds a lot scarier to the common ear ;)
<Just_Pax> or
<Just_Pax> DiHydrogen monoxide ;)
<Rain> lol


#81 (+|-) (Rated: 2)
<helly> heya PugMug
<helly> how's things today
<PugMug> quiet so far.. you?
<helly> same here
<helly> I got a dog I am giving away! Want her!!?
<helly> cos if you don't take her she is going in the bin!
<PugMug> I can't afford her
<helly> oh well in the bin it is!
<helly> haha
<Kayla> you're not putting my doggo in the bin
<helly> well then
<helly> how about I open the gate and let her "go for a run"
<Kayla> :o
<helly> or I could take her fishing and "let her chase the bait into the water"
<Kayla> :(
<Kayla> she just doesn't want wet feet
<helly> oh what fucking princess bullshit is that!
<Kayla> lol
<helly> she's a cunt
<Kayla> she's been hanging out with you too much :P
<helly> :o
<Rain> bwahahaha
<Rain> what u two fighting about now ;p
<Kayla> rain - my doggo pissed beside his smoking chair :P
<helly> after taking a dump inside this morning
<helly> and pissing in the house the night before
<helly> and pissing in my smoking spot the day before
<Kayla> and taking a dump inside the day before?
<helly> and doing a dump near it the day before that
<Kayla> lol
<helly> fucking cunt of a dog
<Kayla> she doesn't like going down the side in the rain!
<helly> obviously
<Kayla> she's fully annoying
<Kayla> but she's not going in the bin
<Kayla> or for a run
<Kayla> or for a swim
<helly> maybe she'll "find" some chocolate
<Kayla> maybe she'll find herself at the vet with a big bill...
<Kayla> to fix her i mean lol
<Kayla> remember helly, she's the same dog we were discussing not paying thousands to fix when she got bitten by the snake
<Kayla> and you said we should pay...
<helly> she hadn't pissed in my spot at that point
<helly> haha
<Kayla> i'm sure she had at some other time
<helly> I'm going to spray her with the hose if she does it again
<helly> doesn't like being wet
<Kayla> she won't care
<helly> we'll see about tha
<Kayla> she'll just sulk and do it again later
<Kayla> probs just to piss you off then too


#80 (+|-) (Rated: 2)
[February 08, 2020 10:55:16 am] <helly> heya PugMug
[February 08, 2020 10:55:19 am] <helly> how's things today
[February 08, 2020 10:55:32 am] <PugMug> quiet so far.. you?
[February 08, 2020 10:55:47 am] <helly> same here
[February 08, 2020 10:56:25 am] <helly> I got a dog I am giving away! Want her!!?
[February 08, 2020 10:57:10 am] <helly> cos if you don't take her she is going in the bin!
[February 08, 2020 11:11:25 am] <PugMug> I can't afford her
[February 08, 2020 11:13:42 am] <helly> oh well in the bin it is!
[February 08, 2020 11:13:42 am] <helly> haha
[February 08, 2020 11:19:32 am] <Kayla> you're not putting my doggo in the bin
[February 08, 2020 11:19:40 am] <helly> well then
[February 08, 2020 11:19:50 am] <helly> how about I open the gate and let her "go for a run"
[February 08, 2020 11:19:55 am] <Kayla> :o
[February 08, 2020 11:20:11 am] <helly> or I could take her fishing and "let her chase the bait into the water"
[February 08, 2020 11:20:18 am] <Kayla> :(
[February 08, 2020 11:20:42 am] <Kayla> she just doesn't want wet feet
[February 08, 2020 11:21:00 am] <helly> oh what fucking princess bullshit is that!
[February 08, 2020 11:21:11 am] <Kayla> lol
[February 08, 2020 11:21:13 am] <helly> she's a cunt
[February 08, 2020 11:21:28 am] <Kayla> she's been hanging out with you too much :P
[February 08, 2020 11:21:35 am] <helly> :o
[February 08, 2020 01:42:44 pm] <Rain> bwahahaha
[February 08, 2020 01:42:50 pm] <Rain> what u two fighting about now ;p
[February 08, 2020 02:14:32 pm] <Kayla> rain - my doggo pissed beside his smoking chair :P
[February 08, 2020 02:14:58 pm] <helly> after taking a dump inside this morning
[February 08, 2020 02:15:04 pm] <helly> and pissing in the house the night before
[February 08, 2020 02:15:14 pm] <helly> and pissing in my smoking spot the day before
[February 08, 2020 02:15:15 pm] <Kayla> and taking a dump inside the day before?
[February 08, 2020 02:15:22 pm] <helly> and doing a dump near it the day before that
[February 08, 2020 02:15:25 pm] <Kayla> lol
[February 08, 2020 02:15:32 pm] <helly> fucking cunt of a dog
[February 08, 2020 02:15:34 pm] <Kayla> she doesn't like going down the side in the rain!
[February 08, 2020 02:15:43 pm] <helly> obviously
[February 08, 2020 02:15:44 pm] <Kayla> she's fully annoying
[February 08, 2020 02:15:54 pm] <Kayla> but she's not going in the bin
[February 08, 2020 02:15:57 pm] <Kayla> or for a run
[February 08, 2020 02:16:00 pm] <Kayla> or for a swim
[February 08, 2020 02:16:28 pm] <helly> maybe she'll "find" some chocolate
[February 08, 2020 02:16:42 pm] <Kayla> maybe she'll find herself at the vet with a big bill...
[February 08, 2020 02:16:50 pm] <Kayla> to fix her i mean lol
[February 08, 2020 02:17:19 pm] <Kayla> remember helly, she's the same dog we were discussing not paying thousands to fix when she got bitten by the snake
[February 08, 2020 02:17:25 pm] <Kayla> and you said we should pay...
[February 08, 2020 02:17:42 pm] <helly> she hadn't pissed in my spot at that point
[February 08, 2020 02:17:43 pm] <helly> haha
[February 08, 2020 02:17:51 pm] <Kayla> i'm sure she had at some other time
[February 08, 2020 02:18:22 pm] <helly> I'm going to spray her with the hose if she does it again
[February 08, 2020 02:18:26 pm] <helly> doesn't like being wet
[February 08, 2020 02:18:27 pm] <Kayla> she won't care
[February 08, 2020 02:18:30 pm] <helly> we'll see about tha
[February 08, 2020 02:18:41 pm] <Kayla> she'll just sulk and do it again later
[February 08, 2020 02:18:55 pm] <Kayla> probs just to piss you off then too


#79 (+|-) (Rated: 3)
<Just_Pax> mum just farted ;)
<helly> lmfao
<Rain> lol pax
<Just_Pax> she just stood there and let a good one rip in front of me ;)
<Kayla> oh god
<Rain> rofl pax
<Rain> hahaha
<Rain> and u didnt pass out pax?
<Just_Pax> no regard for what i thought!
<Just_Pax> nah
<Rain> <Just_Pax> she just stood there and let a good one rip in front of me ;) <--you took it like a champ
<Just_Pax> lol Rainy!


#78 (+|-) (Rated: -2)
<Just_Pax> My cigarette lighter is about to die.....
<^bozojim> aww
* Just_Pax reads it it's final rights and a passage from the bible.
<^bozojim> lol
<Just_Pax> ;)


#77 (+|-) (Rated: 1)
<Rain> oh yeah
<Rain> how old r ya helly
<helly> 37 I think
<helly> pretty sure that's right
<Rain> lmao
<Rain> u think?
<^bozoJim> lol
<Rain> o.0
<helly> I stopped keeping track after 30


#76 (+|-) (Rated: -3)
<helly> finally found what I was looking for!
<helly> took me forever
<^bozoJim> brain?
<helly> :o
<Rain> food?
* helly leaves
<Rain> smokes?
<helly> it was a photo
<Rain> of ur smokes?
<helly> of a sword fish that had speared a turtle
<Rain> loll
<helly> oh ffs
<^bozoJim> lol


#75 (+|-) (Rated: 5)
* Kayla waits for PugMug to pass the bong around
* PugMug puffs and passes to Kayla
* Kayla passes out...light weight
<PugMug> lol


#74 (+|-) (Rated: 3)
<helly> didn't get to sleep until like midnight because of the stupid dog
<helly> she was just being a noisy snoring bitch
<helly> I turned the air con on and the tv louder
<helly> and I could still hear her
<helly> it was making me so angry
<helly> knowing I had to get up early
<helly> most of the time it is just a bit annoying
<helly> but fuck I was mad
<helly> I kicked her out of her bed
<helly> and she looked at me like WTF man
<helly> told her to shut her fucking face up
<helly> so groaned and went back to her bed
<helly> she was being a fucking stupid bitch faced cunt of a dog
<mozza> LMAO
<Rain> wonder why dogs snore
<Rain> so much anger ;p
<Rain> prob must be very tired
<helly> cos she is a fat cunt of a dog
<helly> lol